wedding tickers

Inga sovmorgon här inte...

Jepps jag är uppe med tuppen idag, känns inte riktigt bra, men nu är det så i vilket fall som helst..:(

Anledningen till att jag är uppe är att jag ska styra kosan mot min mamma och pappas här så tidigt som möjligt... För min pappas syster och man kommer hit från södra finland... och jag har inte sett dem på snart tio år, så det börjar ju bli dags för det då...:) Jag kommer antagligen att få berätta hela min livs historia i.o.m att det är så länge sen jag har träffat dem för en hel del har ju hänt sen jag träffade dem senast...
T har de ju inte heller sett så honom blir det säkert snackat om ifall inte mamma och pappa har berättat allt...

Sen efter mat vid mina föräldrars styr jag kanske kosan mot min bror för de andra ska dit sen också, måste se lite vad klockan är om jag hinner dit också...

Kvällens planera är tacos med goda vänner, så dagen är fullbokad kan man lugnt säga...:) det gillar vi!

Självklart följer kameran med, ska bli så roligt att fota...:) men när sjutton ska jag hinna läsa bruksanvisningen från pärm till pärm? Nåja det går ju att fota ändå men inte lika bra...:P

Nu måste jag skynda mej att ställa mej klart...

Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0