wedding tickers

Hoppas på sömn...

De senaste två nätterna har varit som en mardröm... jag har verkligen inte fått sova och det är inte alls speciellt roligt, för jag har haft det tungt på jobbet och varit stressad så lite sömn har inte varit bra...:(

Natten till måndagen sov jag fem timmar och natten tills idag så somnade jag halv fyra och sov tre timmar... Bläbläblä! T höll minsann på att bli stressad senaste natt för jag vred och vände på mej och var stressad till tusen....
Hoho, men jag lyckades falla in i en dvala där runt halv fyra...

Nu känner jag hur jag bara svamlar så jag ska ta min fitness magazine och krypa under täcket och läsa och hoppas på det bästa att jag hittar min prinsess sömn och är pigg och utvilad imorgon...

Nya tag då!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0