wedding tickers

Hittade :)

Det var visst värt att cykla in till stan, sprang (eller powerwalkade) från en sportaffär till en annan...:) haha!
Var två gånger på båda ställena...
Och efter några om och men så hittade jag ny löp/gå skor och de är så sköna...:)
Hoppas bara att jag inte får skovskav av dem nu då...:P

Det var minsann full rulle i stan det var varmt som sjutton, mycket folk och jag orkade inte länge! När jag hade hittat skorna så var det nog raka vägen hem kan jag säga, var så ivrig med att få prova skorna så det var inte klokt...:)

Berättar senare om vad jag tyckte :)

Visst är de fina? :)



Sportia Mattsson 107 € (norm. 179 €)

Kommentarer
Postat av: Laura

Jättefina! Hoppas att de är bra att gå med nu! Kanske du ska prova dem en gång först och sedan hålla en liten paus på några dagar innan du använder dem nästa gång.. Brukar funka för mig med nya skor. Om jag använder dem flera dagar i rad direkt som jag har köpt dem så får jag nästan alltid skoskav. Låt dina fötter vänja sig vid dem först! :)



kram!

2009-07-23 @ 19:03:18
URL: http://paptya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0