wedding tickers

Helgen i bilder...:)

Nu ska jag minsann bildbomba er med bilder från helgen...:)

Börjar med grillkvällen men T och M, var riktigt skojjigt och gott åt vi...:) mera sådant!





Jag håller på och förbereder salladen...:)





Det var så varmt och härligt att vi kunde sitta utomhus och äta och det var så gott så gott så gott...:)





Bl.a. detta grillade vi, majs, baicon, zuzzini hur det nu då stavas?!, och svamp fylda med något och baicon runt...:) och självklart biffar...:)





Men inget slog efterrätten, jordgubbar dränkta i lite lime och vaniljglass med chokladsås, åååh så det var gott!



Sen så blev det dags för konfirmationskalas i Vasa på söndagen, då var man lagom pigg men det gick bra ändå :)



Svärmor och jag håller på att kolla in den nya stora poolen...:) kallt var det!





Jag börjar bli smått uttråkad när gästerna inte dyker upp, men de kom kort efteråt :)





Svärmor ger konfirmanden en grattis kram :)





Ojojoj så många presenter, det var som jul!





Denna fina vas hade "stor" Idas fammo gjort, visst är den vacker?





Min älskling med Lotta <3




Lotta ville bevisa för min älskling att hon visst kan dyka och vi tänkte minsann inte få henne därifrån sen nå mera, hon hade så roligt så roligt, men oj vad hon var blå av kyla sen efteråt..





Men Lotta satte fort kläderna på och sätte igång och hoppade på deras stora studsmatta tillsammans med "lill" Ida...:)





Själva konfirmanden "stor" Ida, grattis :)


Nu är det igen måndag och nu är det sista veckan som jag har semester, men det kommer ju lite till i augusti som tur är...:) skulle lugnt börja kunna vara hemmafru! så skönt så skönt!

Kommentarer
Postat av: Laura

Finsk sommar som bäst!

2009-07-20 @ 13:51:54
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0