wedding tickers

Fy f********************************n va ja har leido!!!!!!!!!!

He e no det minsta man kan säga, jag är så jäääädrans arg, stressa och har totalt leido av detta!
Varför kan jag för sjutton inte slippa att få skavsår på hälarna när jag ska motionera?

Vet ni hur irriterat det är? det är totalt jädrans onödigt att få sådant, jag hade aldrig, aldrig under min friidrottstid skavsår på hälarna, det kunde vara en eller två gånger max när jag löpte in vissa spikskor, men aldrig annars och jag friidrottade faktiskt över 10 år...
Men sini nu så kommer det hela tiden, varje gång jag ska motionera så kommer det.... fy f***********n va jag blir less!

Skavsårs plåster kan nog gömma sej någonstans de är inte värt någonting... hjälper inte ett dugg och det är ingen skillnad fastän man sätter det före man ska ut och gå/springa och man inte har några skavsår de kommer ändå!

Så det är inte så konstigt att man växer på bredden och går upp i vikt när man inte ens kan motionera, jag kan inte ens springa nu heller för det tar så sjuttons sjukt så det är inte sant...

Var det någon vits att jag steg fort upp i mårn så jag skulle kunna gå på en härlig powerwalk från morgonen.. nä-ä det var ingen jävla vits alls!

Ja, om någon undrar så är jag väääääääääääldigt stressad nu!








visst ser det underbart ut? och ja det är på båda fötterna.................... argh!!!!!!!!!!!!!!!

Update: det är inte något fel på skorna för jag har gått igenom alla mina par skor här hemma och inget hjälper, har även prövat nya skor och det hjälper inte heller! det är totalt hopplöst!

Kommentarer
Postat av: Malin

kanske skornas fel? sir iaf int så härligt ut!

2009-07-15 @ 10:31:16
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0