wedding tickers

Det är dags att vakna nu!

Jeps det är det, för jag är vaken efter jätte lite sömn, fick ingen sömn överhuvudtaget igår, låg och grubblade och funderade massor och då slutar det alltid med att jag inte kan somna...:(
Men efter många om och men så somnade jag till sist, men jobbigt var det att stiga upp nu!

Det ska jag strunta i nu att jag är trött, för jag ska hoppa i duschen sen äta och ställa mej och sen hoppas på att solen fortfarande skiner så jag kan ta cykeln in till stan...:) ska faktiskt bli kul att gå omkring på jakobsdagar...
skulle vilja ta med kameran men det vågar jag inte, för den är för dyr att slarva bort eller att någon ska förstöra den, och den skumpiga cykelturen ska vi inte tala om, så tyvärr blir det inga bilder...:(
Men kanske en gång när T och jag far tillsammans...:)

Kanske jag borde sätta fart på och hoppas på att jag skulle hitta några skor..alltså löpskor denna gång :)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0