wedding tickers

Crazy!

Jeps jag kunde då inte somna om efter att T hade åkt iväg till jobbet....:( hympf!
Meen inte ska vi klaga...:) har nog en del att göra så det är bra att jag är upp i tid :)

Men jag hoppas att solen börjar visa sej på allvar snart idag för jag vill sola på terassen och läsa min bok...:) igår satt jag där nästan hela dagen och fick en del färg! :)

Igår kväll var flickorna och svärmor hit och sprang av sej :) det var jätte roligt, sen åkte vi iväg till Subway, nu när jag inte jobbar så har jag inte alls ätit subway så gissa om det var nå gott? det var nog smaskens :)

Skulle vilja ut och gå eller springa, men det går ju inte riktigt så jag får finna mej i att sitta här och inte göra så mycket :S

Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0