wedding tickers

Brudklänningar!

En sak som är säkert och det är att jag kommer få himlans problem när jag ska bestämma mej för brudklänningen, det finns ju tusentals himla fina... nedan kommer ett par som jag tycker om men det är nog bara ett par styckna av tusen miljoner...
Men som sagt jag har ju tid och på mej så det är ingen direkt brådska, men man vill ju ha planerat allt i god tid så man inte behöver stressa i sista minuten...:)
Det skulle kanske vara på sin plats att åka iväg och pröva några bröllopsklänningar så att man vet vad man passar i och inte... för mitt i allt så kan det ju hända att jag inte alls passar i det som jag hittills har funderat på...

Visst är de underbara?




Bilderna är från www.brudbutiken.se

Kommentarer
Postat av: Laura

Vilka fina modeller! Har du funderat på var du ska köpa din brudklänning?

2009-07-18 @ 22:32:30
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0