wedding tickers

Bröllopstankar...<3

Nu kan jag inte hålla det för mej själv längre...:) Det är för stort för att kunna hållas inne...

Det som man har drömt om ända sedan man var liten håller på att hända, vi ska nämligen gifta oss nästa sommar....<3<3<3
Som jag har väntat på denna dag när jag ska få gifta mej och nu att jag får göra det med mannen i mitt liv, mannen som jag vill tillbringa hela mitt liv med, mannen som jag älskar av hela mitt hjärta och lite till....<3

Varje dag tänker jag på dagen som ska komma, vad som ska planeras och vad som ska ställas och varje gång blir jag lika nervös, det ska bli så spännande...:)




Vår förlovning, "Fäboda 13.6.2005"

Kommentarer
Postat av: Malin

so happy for you..! :) ska bli så skojj med bröllop :)

2009-07-07 @ 20:07:46
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Laura

Nämen ÅHHHH! Vad roligt, grattis! ;) har ni bestämt ett datum för bröllopet redan?

2009-07-08 @ 00:37:25
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0