wedding tickers

Är du sjuk?

Det frågade mamma igår när vi pratade om jakobsdagar...

Alla tidigare år så har jag varit en aktiv jakobsdagars besökare, men iår finns varken lusten eller orken till det...
Så då frågade mamma igår när de var här via om jag är sjuk?
Haha! Trodde aldrig att mamma skulle behöva fråga detta och jag tror hon minsann är förvånad över att jag inte har besökt jakobsdagarna nå flitigt...
Rättare sagt igår var jag en sväng på dagen och T och jag gick snabbt igenom när han skulle ha mat från korv görans...

Man kommer säkert att ångra att man inte har varit dit nå mer, men nu just bryr jag mej inte desto mer...
Frånvaron beror kanske på att T inte har semester och vi kan inte fara ute på kvällarna... och minnen från ifjol med massa folk och trängsel och att man fick ropa för att göra sej hörd, nej tack, jag vill inte iår!

Kanske nya tag nästa år, vem vet hur det är då? kanske springer man varje dag då men det som är det bästa är väl nog att jag och min älskling ska ha samtidigt semester nästa år...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0