wedding tickers

ÄNTLIGEN :)

Äntligen, äntligen och ännu en gång äntligen....:)
varför har jag inte gjort detta tidigar? varför?
Nu snackar jag helt enkelt om mina nya fina löpskor...:) alltså ni skulle ha sett, det var ett mirakel, det gick att gå utan att få skoskav och jag bara fortsatte och fortsatte och fortsatte gå, för det var så himla skönt att kunna gå utan att grina eller att det tar så sjukt så sjukt... nu kunde jag faktiskt gå...:) gudars vad skönt det var att ÄNTLIGEN kunna fara och motionera utan att få skoskav, hoppas att detta sitter i ännu när dessa gamla skoskaven har läkt klart...:)

Så när jag nu begav mej ut på powerwalken blev det 64 minuter och 7,3 km... dvs 6,85 km/h, riktigt nöjd är jag...

Ojojoj, längtar till morgondagen redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0