wedding tickers

250709

Och det är lördag idag... Gammaldagstorg i Jakobstad... hade tänkt cykla iväg på det idag, men regnet stoppar mej...
Lika bra det... då sparar jag både pengar och energi till att städa här hemma...:)

Jag skjuter liksom alltid upp saker, min T sa det igår också "du e nog skicklig på att skjuta upp saker och ting..."
Jag måste nog hålla med lite...:P för jag hade som mål hör under semestern att städa ur lådorna i hallen och här i vårt sk. datarum... tror ni att jag har gjort det? Nej, endast 2 av 4 lådor i hallen är städade...
Men som jag sa åt T igår har jag ju två dagar på mej ännu...:) haha!

Sen idag så står det på schemat att strunta i Jakobsdagarna och istället tillbringa kvällen i gott sällskat, väldigt gott sällskap med S och M...:) har inte sett dem på ja-a 2 veckor!

Kanske jag borde sätta fart nu medans T är på jobbet med städningen...men först frukost så jag orkar...:)

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, det är ju bra att du har fått undan två av lådorna i alla fall! :) Jag är också jättebra på att skjuta upp saker och ting, men då jag väl tar itu med dem så brukar jag göra undan allt på en gång! Det svåra är början! :S



Kram!

2009-07-25 @ 19:14:52
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0