wedding tickers

1 dag kvar!

Nu är det bara en dag kvar, sen har jag 3 VECKORS SEMESTER....:):):):)
Kan ni tänka er, tre veckor? Jag har aldrig tidigare fått ha tre veckors semester.. det ska bli så skönt...:)
Det ända som inte är så bra är att T inte är ledig...:( men jag ska ha något sen i augusti när han också är ledig så på så sätt är det ingen direkt panik...
Men det skulle vara skoj med gemensam semester...:) Kanske nästa år?

Det har varit full fjong här hela veckan, har inte hunnit alls koppla av på kvällarna, vi har gjort stenpartiet här denna veckan och varit lite här och där, så det ska bli skönt med lite semester!

På jobbet får jag slita håret av mej imorgon för det är mycket som ska hända och mycket som ska ordnas, en hel mängd löner som ska betalas ut, hoho, det är så mycket så jag får minsann ha fart på från morgonen... tror jag måste fara lite tidigare så att jag säkert hinner, bättre den vägen att sluta tidigare än vara övertid sen...

Nåja nu läsa bloggar...:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Jo, det blev ju varmt och fint väder i Finland 2 dagar innan jag åkte, min typiska tur.. :P Jag var där i nästan 3 veckor, och bara 2 dagar var det fint väder..! :P Men jag ska inte klaga, vi har riktig sommarvärme här i Turkiet med! Just nu har vi +34C i skuggan, och i slutet av juli och början av augusti brukar det vara ännu varmare! Medeltemperaturen på dagarna under sommaren brukar vara kring +30 och på natten +20C - +25C, så vi har det varmt!



Hoppas att du får lite fint väder nu under din semester också!



kram!

2009-07-03 @ 12:29:27
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0