wedding tickers

090709

Idag är det torsdag och snart har en vecka av semestern gått...:(fy sjutton, vill inte att semestern ska ta slut...:(
Iår så kan jag känna att jag helt kopplar av för det klarade jag inte av ifjol, då tänkte jag konstant på jobbet när jag hade semester...:( men iår har jag lyckats att koppla bort det helt och det känns jätte jätte jätte skönt...:)

Som ni ser så sover jag inte, har faktiskt inte sovit något vidare på min semester...:P men jag har några veckor kvar :)
Jag väntar med ivrighet på att dra ur sladden till systemkameran så jag kan börja använda den...:) först skulle jag behöva bänka mej med bruksanvisningen, så jag inte skulle vara helt ute...:P men men det hinns med det också...:)
Förhoppningsvis så får ni se mera bilder här nu då framöver, för kameran kommer bäras med lite överallt...:D

Idag står också annat än fotografering på schemat, jag ska och handla med svärfar och sen så ska jag hälsa på en gammal jobbarkompis :) så dagen kommer bli bra :)

Nu borde jag få i mej lite morgonmål...:D

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vad kul att få fota med en ordentlig kamera :)

2009-07-09 @ 16:55:43
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Laura

Men Åsa, börja nu inte genast tänka på att semestern snart tar slut, den har ju knappt börjat! :) Hur många veckors semester har du?



Grattis till nya kameran förresten, nu väntar vi bloggläsare med spänning på lite fler bilder på din blogg! ;)



Kram!

2009-07-09 @ 23:28:36
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0