wedding tickers

040709

Ja, jag vet, tråkig rubrik men det får så lov att vara...:P

Vi har nyss kommit hem från staden, vi var på jakt efter en lite present...:) hihi! och sen var jag via tiimari efter kort och häfte så jag får sätta mej ner och skriva en hel del :)

I övrigt så väntar en fest hos vännerna ikväll, ska bli så skoj så skoj, hoppas bara att det inte skulle regna eller vara så kallt, men det hjälps inte, vi får buzza och sjuna singstar då oxå :)

Kanske följer kameran med ikväll så ni skulle få några bilder! :) det skulle ju bli lite omväxling :)

Annars så borde jag börja powerwalka eller springa igen eller varför inte besöka gymmet, har blivit alldeles på tok för lat på senaste tiden och det sätter minsann sina spår... men då det ska vara så svårt...:P

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0