wedding tickers

Verkligen härligt...

Ja-a idag har det nog varit slapp till 100 % och det har varit så skönt...:)
Hoppas bara man är pigg och vaken imorgon på jobbet... borde egentligen krypa till sängs, men är inte på hugget ännu för någon sömn...

Vi har bara en bil nu också så det är lite pysslas, men det är T som får offra sej och komma och köra mej imorgon bitti, han börjar först 10, men jag ska till 8.... men det straffar mej sen på kvällen eftersom T är först i stan klockan 19, så det blir en låååång dag imorgon, men i värsta fall kan jag gå hem, det är bara 4,5 km lite på... har gjort det förr...

Menmen...

Nu på kvälls kvisten så har vi varit på pizza till T:s föräldrar och så har jag klipps svärfar, så han blev snygg i håret igen...:)

Nej nu ska jag läsa bloggar...:)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0