wedding tickers

Utbränd?

Pratar som bäst med Malin på Msn och jag berättade hur mycket jag jobbar...                                   
Hon sa åt mej att jag ska se efter så jag inte bränner ut mej....
Då frågade jag henne vilka symptom man ska ha...
Hon säger ständigt trött, nedstämd/deppig, kan inte sova eller så vill du bara sova, aptitlöshet eller så ökad aptit, koncentrationssvårigheter...

Det var ju väldigt tröstande måste jag säga med tanke på att jag har varit ständigt trött en tid, nedstämd, svårt att sova, aptitet har ju inte varit den bästa, och äter jag börjar jag må dåligt...
Hmm...

Ja-a vad ska man tro?
Man får ju minsann se efter...


Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så mycket gumman! Du får ta och komma hit till Turkiet och fixa håret här! ;)



Jag tycker att du ska ta och snacka med din chef om du skulle kunna ta ut lite semester snart, för alla dina symptom tyder ju på att du är utbränd och skulle behöva vila upp dig lite..



Kram!

2009-01-13 @ 02:06:53
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0