wedding tickers

Undrar vad 2009 för med sej....

Väntar med spänning på vad 2009 ska föra med sej....
Hmm, man blir ju helt nyfiken på vilka händelser som kommer att hända och vad man kommer minnas mest...

Jag börjar bli smått orolig över mitt minne, för jag hade tänkt se tillbaka på 2008 och skriva ner något, men allt är ett enda virvarr av allting...
Hmm.. ska man ta detta på allvar....?
Varför är allt huller om buller...?

Jag kommer iallafall ihåg hur stressad jag var i början av året, hur jag åkte till jobbet klockan 7 varje morgon i över fyra månaders tid.... det var inte alls roligt och om jag ska vara ärlig så ser detta år ännu värre ut...:(

Sen kommer jag också ihåg hur jag hoppade jämfota och var glad när våren kom och maj, det var en underbara månad och som sen skulle komma att visa sig vara den bästa sommar månaden nästan...

När man sen för en gångs skull fick semester så var det ju inte många solskensdagar och hetta...
Sommaren bestod ju nästan bara av regn och mulet och kallt... Inte alls en sommar som man ville ha..
Som tur så var Jakobsdagars veckan vacker och vädret var på vår sida...:)

September kom och vi begav oss iväg till lappland och som den resan behövdes, jag hade fått nog av allt vad jobb och jakobstad hette....

Sen kom julen på i alla hast och man hade inte fixat julklapparna, så det blev en massa spring på stan en vecka före jul....:) samma sak varje år...:P

Och till Stockholm hann vi också ta en tripp och såg självaste idol finalen som man inte kommer att glömma i första taget...:P

Det får jag ju inte glömma, jag blev ju faster igen i december...:)

Så en hel del kom man ju ihåg, men det är ju en massa som man inte kommer ihåg nu, kanske det kommer senare...

Men som jag skrev till först så ser jag framemot 2009 och vad det ska föra med sej...:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Hoppas att detta år inte blir lika stressigt för dig, du verkar ju stressa ihjäl dig på jobbet! :S

2009-01-04 @ 19:43:48
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0