wedding tickers

The Ultimate Gift

Det hette filmen som vi hyrde ikväll, hade tidigare sett trailern och jag tänkte att den vill jag se... Dock hade jag glömt bort den, men när vi var i makuuni såg jag den där bland top 20...:) så glad jag blev...:)                  

Filmen är ganska så sorglig på sina ställen men den är så bra, länge sedan jag sett en sådan film där jag varit så fastklistrad som jag var...

Jason som är huvudpersonen är väldigt beroende av pengar och han tänker bara på pengar...:P
När hans rike farfar går bort så har han planer för Jason, han har spelat in en video med olika "uppdrag" som Jason ska göra. Men han är inte alls på hugget att göra det och vill ge upp, för uppgifterna är inte vad han är vana vid...
Han mister alla pengar som han har haft, han sänds till ett land och blir inlåst i veckor, han får arbeta för första gången i livet, han möter Emily som är sjuk, han märker vilka som är hans riktiga vänner...
Men någonstans under filmens gång så ändrar han.
Hans farfar har den ultimata gåvan åt honom...
Hyr eller köp filmen så får ni se vad som är gåvan...

Här kommer trailern till filmen...:)





Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm kollade trailern på denna film i början av veckan och tänkte ladda ner den, men föll inte riktigt för den.. kanske jag ändå skulle ge den en chans.

2009-01-30 @ 22:05:32
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Verkar lovande:) Måste ta och kolla den!



SV: Jag går en 2-årig kurs där målet är att skriva en bok, vilket jag har drömt om att göra i alla tider typ:) Men kurs är definitivt inte ett måste, har du någon som kan läsa igenom och ge konstruktiv feed-back och sedan verkligen bestämmer dej för att skriva så är det bara att köra hårt!:) Fast det viktigaste är nog just viljan att skriva och den verkar du ju ha så sätt igång bara!:)

2009-02-01 @ 14:05:44
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej gullunge! :]

Din blogg är verkligen jättesöt :*



Vad ska du hitta på ikväll? <3

2009-02-01 @ 18:19:02
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Malin

int kommer ja hem naa heller, e nog stuck in vaasa ja bara :( såg att fredagspasset e fullt + väntelisto.. sååå..

2009-02-02 @ 19:38:29
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Besiana

the ultimate gift verkar vara jätte bra. Är den det :)?

2009-02-18 @ 16:58:06
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0