wedding tickers

Tar jag det på för stort allvar?

Det är frågan jag har ställt mej många gånger ikväll...

Nu i några dagar så har jag tänkt att jag ska åka iväg och träna imorgon bitti före jobbet... så på så sätt har  jag fått in en träning. Och jag sade ju här före julen att jag skulle ta tag i träningen nu igen...

Men då har det uppstått ett problem och det är att jag har så fruktansvärt mycket på jobbet så jag vet inte om jag kan fara senare till jobbet imorgon, för det betyder att jag måste sitta så länge där på kvällen och det vill jag inte göra så hemskt gärna...
Så nu tror jag inte att jag kan åka iväg och träna imorgon bitti för mitt skrivbord och agenda är fullbokad....
Hoho...

Tar jag jobbet på för stort allvar? Jag menar nu väljer jag jobbet före min hälsa, är det så himla klokt gjort?
Men jag vet inte hur jag skulle hinna få gjort det jag ska ha gjort annars, och som det ser ut nu måste jag ändå dit på lördag...

Ja-a inte e de så lätt alla gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0