wedding tickers

Ta igen sej!

Idag är det igen en röd dag i almanackan, och jag försöker ta igen mej och ladda krafter för en ny jobb dag och intensiv sådan imorgon....

Igår hade jag en sådan huvudvärk när jag kom hem från jobbet så jag låg på soffan hela kvällen, antingen sov jag eller så läste jag och så såg vi en jätte bra film...:)
The bank job hette den och den var verklighetsbaserad så det blev ju bara bättre av det!

Igår ringde T runt och kollade hur det blir med min bil och vi ska föra in den imorgon och så får jag den kanske på måndag...
Men tror ni att jag fick någon bil istället att köra med från bilfirman? Nä--ä det fick jag inte, jävla skit bilfirma, jag vet ju ett ställe där jag aldrig mer köper en bil ifrån så på klart har jag det nu...
Först kom de inte alls emot att ta något från garantin och sen så får man ingen bil i stället, nej tacka vet jag då god kundbetjäning, eller hur det nu var?

Mamma och pappa hade en service på sin bil här om veckan och de fick medsamma en annan bil att köra den veckan, det var inga som helst problem och så ska det vara, det är äkta kundbetjäning det!

Så ni kan ju gissa hur pist off jag var igår... och inte nog med det så var det sura kärringar på jobbet också, så saken blev inte bättre...
Men som rubriken säger så tar jag igen mej idag! :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0