wedding tickers

Så skönt...

Det är så himla skönt att bara ligga på soffan och slappa och läsa en bok, det är vad jag verkligen behöver...
Jag kopplar bort allting och tänker inte på vilken stress jag har utan jag här helt lugn och avslappnad...:)

Idag har vi bara tagit det lugnt, fick faktiskt med mej min andra halva på en lång promenad...:) det var ju inte igår :) mycket snö fick vi på oss...:)

Skulle behöva ladda upp bilderna från nyåret, men inte ikväll, orkar inte börja pracka på med det...:P

Nu ska jag fortsätta läsa och slappa före jag börjar sova...:)


Kommentarer
Postat av: emma

Hejhej, gå in på min blogg och var med i min tävling! :) Puss <3

2009-01-03 @ 23:20:08
URL: http://eemmmssan.blogg.se/
Postat av: Laura

Haha, tack! :)



Nåja, det är bara några månader kvar av vintern, sedan börjar snön smälta så småningom och fåglarna kommer tillbaks. :) Se det från den positiva sidan, dagarna har redan börjat bli längre och ljusare! ;)



Kram!

2009-01-04 @ 19:14:24
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0