wedding tickers

Mycket att fundera på...

Ja-a idag är det fredag och huvudet är full av tankar och funderingar...
jag vet att jag funderar på tok för mycket...
Men det hjälps inte... men mindre skulle jag kunna fundera för man blir ju galen!

Vi har en bil på prov som vi funderar på att köpa, vi vill ha bort min bil... så ja-a vi ska se nu...
Tror det blir av, men det är jag som har spärren på...:P

Nåja natte är lång...:) som tur är!
Och snart kommer let's dance också....:) det blir skoj!

Nej nu fortsätta!
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

ere hade biln ni ska ha på prov i helgen ni menar köp? ni lämnar bort seaten tå? rellu å? myki frågona nu.. :) vi måst fara ut å kör imoro kvälld så vi får si va ni ha dragi på er för svenssonbil :D annars så lagar vi no rikti mat imoro så ni behöv ju int koma me full maga :)

2009-01-16 @ 18:40:53
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0