wedding tickers

Måste vara galen?

Gissa vart jag åkte efter jobbet idag?
Jo till gymmet...
Och ni kan ju gissa hur sjuka armmuskler jag hade när jag steg upp idag,det var hemskt....:P
Och ändå åkte jag till gymmet idag, tanken var ju att jag skulle åka iväg i morgon före jobbet, men jag orkade inte vänta...:)
dessutom så skulle jag köra benen...

Så jag är beredd på att jag inte kommer upp ur sängen i morgon bitti...:P
Men det känns jätte bra att träna igen... och jag har tagit det lugnt med jobbet denna vecka, för jag orkade inte hålla på som jag gjorde, jag mådde bara dåligt....

Nu ska jag fortsätta se på Semestersvenskar, det är två reseledare från Finland med...:) spännande!

ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0