wedding tickers

Magen skriker....

Efter mat... som tur så är maten riktigt just klar...:)
Bara pastan kokar klart så är det fit for fight....:)

På den senaste tiden så har jag slarvat med maten, jag har inte ätit någon riktig mat...:(
Det har resulterat i att jag har varit slö, trött och helt slut...
Men så som jag har stressat är det ju inte konstigt..

En dag denna vecka när jag åkte till jobbet till klockan sex, så åt jag morgonmål klockan fem och det var ingen höjdare precis, och sen åt jag inte före klockan tolv å efter det åt jag inte före jag kom hem klockan sex....
Man ska ju som sagt äta med tre timmars mellanrum, men det har nog inte riktigt fungerat  om man säger så...:(

Men nu ska jag ha mat och det ska bli så gott....:) namm....:)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0