wedding tickers

Lördag...

Egentligen så tycker jag att det är tisdag idag, för igår hade jag det helt enkelt att vara måndag...
På jobbet var jag också i ett virvarr för åt vissa kunder sade jag att jag ringer imorgon.... men efter en stund kom jag på mej själv att det är ju fredag idag...

Alla dessa lediga dagar och jul har kollrat bort en och snart vet man ju varken ut eller in...
Men snart återgår ju allt till det "normala" och det blir lättare att hålla reda på måndagar och lördagar...:P

Idag så ska vi nog inte göra så himla mycket, T sover fortfarande, ska se hur länge jag låter honom sova...:P
Min bil kan man ju inte köra så vi stannar kanske hemma hela dagen....
Hade ett tag funderat att åka till jobbet och arbeta bort lite, så nu gnager den tanken mej hela tiden...:(
Men jag skulle inte alls vilja åka dit...
Men men....

Måste se nu hur dagen blir....

Vad ska ni göra?

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken fin blogg du har!!

2009-01-03 @ 10:19:15
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0