wedding tickers

Löpmatta...

Igår begav jag mej igen till gymmet och det var benpasset som gällde och jag tänkte nu sjutton ska benen få jobba...:)
Jag började med 20 minuter löpning på löpmattan och sen körde jag igång på allvar...:)
Men efter att jag hade gjort klart mina benövningar, rygg samt mage hade jag ännu inte fått nog och jag hade redan hållit på över en timme... så jag sprang 15 minuter till på löpmattan...!
Jag har fått något fel med löpmattorna, men jag älskar att springa där och bläddra i en tidning på samma gång!

Men idag känner jag mej lite förkyld och jag skulle vilja undvika att bli sjuk nu...:( men min andra halva har varit jätte förkyld den senaste veckan!

När jag kom hem igår så gjorde jag grekisk sallad och stekt ägg, nams vad det var gott...:)

Nej nu kallar jobbet!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mischka

Hej!



Ser att du är medlem på bloglovin. Jag tänkte att vi kunde prenumerera på varandras blog, då får vi båda en ny prenumerant å tjänar alltså båda två på det:) Ha det fint!



http://miischka.blogg.se

2009-01-22 @ 14:33:39
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0