wedding tickers

Long time...

Godmorgon alla!

Det börjar bli ett tag sen jag skrev här, tänkte nu skriva ner några rader före jag börjar jobba på allvar...

Vi handlade ju som sagt bilen här omdagen, så nu kör man med en volvo v50, känns väldigt konstigt och man tror inte på det före man sitter ibilen och kör till jobbet...:P
Igår var vi även och pratade med en husförsäljare, det lät jätte bra, men jag tror vi väntar ett tag till...:)

Det är nu lite vad som har hänt...
Annars är allting bara som vanligt.. har försökt att inte jobba mycket nu för det kom väggen emot här om veckan, så förra veckan jobbade jag 37,5 timmar exakt...:) och det var hur skönt som helst!

Nej nu måste jag börja jobba!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis till den nya bilen!

2009-01-20 @ 11:43:48
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0