wedding tickers

Längtar, längtar och längtar...

På några dagar så har jag kollat runt i olika bloggar och det är vissa som har gjort årskrönikor och sådant, och när de visar bilder från våren och sommaren så blir jag helt galen...

Jag läntar så mycket till den dagen så det är inte klokt heller...
Igår sade jag åt T före vi skulle börja sova att om tre månader kan man ju börja leva igen, för då är det april och våren och sommaren är VÄLDIGT nära...:)
Som jag längtar till den dagen... det är inte klokt...

Ska bli så skönt att få klä sig i mindre kläder, man är ute nästan dygnet runt, man är piggare och gladare....
Allt är så himla härligt på våren och sommaren....:)

Så nu hoppas jag att dessa månader går snabbt som tusan...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0