wedding tickers

Kan det vara sant?

Jag gjorde det, jag åkte iväg till gymmet nu på morgonen...:)
Det var så ovanligt så det var inte klokt...

Och jag tänkte att inte har det ändrat så mycket på sex veckor att jag kör med samma vikter som förra gången, tror ni att det lyckades?
Jag kan nog tala om att det for åt pipan, jag blev nog lite besviken, eller inte så lite besviken heller över hur man har mist muskler på sex veckor, det var ju inte sant heller.
Nu bannas jag nog mitt jobb som har satt käppar i hjulet för att jag inte har kunnat träna, men nu får det vara nog, jag ska träna fastän jag har mycket på jobbet, för jag mår bra av det...:)

Nu ska jag börja jobba!
Men mina armar är som bly, undrar hur detta går :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0