wedding tickers

Inte så farligt...

ÄNNU är jag inte så sjuk i musklerna. Jag hade ju nog förberett mej på att inte komma upp ur sängen nu på morgonen.
Men det gick hur bra som helst...:)
Sitter som bäst på jobbet och ska börja ta tag i jobbet...

Som ni kanske har märkt har jag varit på bättre humör och piggare denna vecka och det beror på att jag inte har jobbat några övertidstimmar nu. Tänkte att jag måste ta mej i kragen och inte jobba så mycket denna vecka. För förra veckan var det nog nära att jag skulle ha farit omkull, så jag har tagit tid för mej själv denna vecka.
Tränat och inte jobbat så mycket och jag känner så stor skillnad, jag är pigg som bara den när jag kommer hem.

Nej nu ska jag börja jobba!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa-a jag håller med dig om att en södernresa i april/maj inte skulle sitta helt fel! Då skulle man ha en chans att verkligen koppla av.

2009-01-15 @ 11:38:21
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0