wedding tickers

Gissa vad?

Imorgon bitti så kommer jag att åka iväg till gymmet...:)
ÄNTLIGEN säger jag bara....:)

Nu får det vara nog, arbetet får komma i andra hand i morgon bitti...:) För jag ska träna och skönt ska det bli!
Det pirrar i kroppen redan för jag skulle vilja köra igång nu, bums medsamma...:)

Det är armarna som får jobba imorgon och det ska bli sjutusan till skönt att träna..:)

Är på så bra humör så det är lika bra att jag sätter igång då, för idag var det "lite" lugnare på jobbet, eller egentligen inte, men jag känner mej fit for fight i och med att jag jobbade vanlig dag idag...:)

Tänk så mycket det kan göra!
Men jag lär ju få jobba länge imorgon, men jag ska sjutton och träna så det så!

Taggad till tusen!





Bild från Google....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0