wedding tickers

Går som en zombie...

Jag är fullkomligt slut men det är inte så konstigt...:/
Nu gnäller jag igen om hur mycket jag jobbar men det är ju bara jobb och sova nu tycker jag...
Denna vecka skulle arbetstiden ha varti 30 och jag har jobbat 45,5, fy attans säger jag bara...

Ikväll så ska vi en sväng till mina föräldrar, tur att jag inte behöver köra för då skulle jag nog antagligen köra i diket...

Igår när jag kom hem från jobbet så blev jag JÄTTE glad, kan ni gissa vad min underbara andra halva hade gjort?
Jo, han hade plockat undan alla julsaker, alla belysningar i fönstren och allting var borta, gissa om jag blev glad...? :)
Jag hade fasat för när jag skulle orka i helgen när jag har haft så mycket, och då har han städat bort allt, ja-a jag har nog det för bra! Han visste hur mycket jag har haft och har och visste att jag skulle vara helt slut.. du e underbar!
Love you <3

Igår kväll så kollade vi let's dance och det var nog som de sade att blondinbella var bambi på hal is...
Hoho, undrar hur det ska gå för henne i fortsättningen, det är nog bäst att svenska folket röstar på henne så inte hon åker ut...

Nu ska jag ta igen vad jag missat i bloggvärlden idag :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Laura

Japp, boken är jättebra, jag kan varmt rekommendera den! Jag har hunnit till hälften nu, andra halvan kvar ännu.. Myyys! :)

2009-01-10 @ 17:53:04
URL: http://papatya.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0