wedding tickers

Fredag, äntligen...

Vart har denna vecka gått egentligen?
Det var ju måndag igår, visst? eller var det så att det var onsdag igår, jag minns inte riktigt.... är lite yr i huvudet av veckans stress på jobbet...
Men jag har tagit det lugnare och inte varit övertid, så jag mår mycket bättre än vad jag gjorde för 3 veckor sen... så det är jag glad över för då var väggen nära...:(

Imorgon är det som sagt fredag och hur skönt är inte det...
Skulle jag inte ha en massa bokföring ogjort så skulle jag kunna vara ledig imorgon... hmm det är synd...
Men jag kan ju sluta tidigare om jag vill, men det visar sig...
Sen är det Lets dance som gäller på kvällen, så  jädrans synd att graaf fick en hjärnblödning, men fy vad hemskt det måste ha varit...:(

Sen på lördag så ska vi skratta som aldrig tidigare på revyn...:)

Nej nu ska jag lyssna vidare på youtube...:)

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0