wedding tickers

Förbannade bil...

Idag när jag åkte från jobbet hände en grej med min bil...:/
Som kommer att kosta, förbannat...

Vi som skulle åka till kokkola och titta på soffor och nu hände detta...:(

När jag kom körandes den sista biten före vårt så hör jag en jädrans smäll och jag tänker shit vad körde jag på, och när jag tittar i bakspegeln så har hela bakrutan spruckit, och det knastrar och smäller...
Så nu är min bakruta på bilen helt igen sprucken och glaset är löst...
Så det blir nog en runda till verkstaden i kokkola på måndagen får man hoppas!
Förbannat också...

Nåja sånt händer, men det är så typiskt och så har garantin på bilen gått ut för fyra månader sedan... jag hoppas att de ändå kan vara snälla åt mej för bilen är faktiskt bara lite över två år... och sånt här ska ju inte hända...

Få se nu när detta inlägg publiceras, med denna fart tar det säkert veckor..:(

Kommentarer
Postat av: Laura

Gott nytt år gumman!



Synd att det inte blev något av vår träff på juldagen, men vi hade ju också ganska mycket att göra och det är ju lite svårt att ta sig från Kronoby till Jakobstad utan bil! :P Men som du sa så får det bli någon annan gång!



Hoppas att det nya året har börjat bra för din del om man bortser från den lilla "bilolyckan"!



kram!

2009-01-03 @ 01:22:04
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: en som vet

hade du kanske på värmen i bakrutan och is och snö på den? isåfall är det mycket vanligt! bakrutor är tyvärr ofta dyrare äv vindrutan :(

2009-01-04 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0