wedding tickers

ett pass senare..

Jag har nyss kommit ur duschen, har varit till gymmet på ett armpass...:)
Tror ni att jag lite stressade när jag kom hem så jag skulle hinna till gymmet, eftersom jag inte hade tagit med mej sakerna till jobbet...
Men tror ni inte att jag glömmer en del till pulsklockan hemma? så idag fick jag träna utan pulsklocka och det var inte speciellt roligt..

Ikväll ska vi till butiken och inhandla mat så att vi inte svälter!
Sen ska jag slappa och kanske städa!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Laura

Va? Har du inte sett på Desperate Housewives tidigare? Du MÅSTE se på det, det är nog en av de bästa tv-serierna jag någonsin sett! :D

2009-01-22 @ 01:33:16
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0