wedding tickers

Drömma mej bort...

Nu har Malin fått mej att tänka på södern resor igen... det är hopplöst...:P
Jag vill jätte gärna åka bort i april/maj någon gång när mitt jobb har lugnat sig och man kan njuta av att vara ledig.:)

Och jag måste bekänna en sak här och nu, jag har aldrig i mitt liv varit till södern, så ni kan ju gissa hur mycket jag skulle vilja dit, jag vill se palmer...:)
Det längsta jag har kommit är till Stockholm Sweden... Ja-a det är nog hemskt...
jag vill ju se världen...

Men jag stöter på ett problem, det är min andra halva, han total vägrar, så ska jag iväg får jag göra det själv... men själv vill jag inte åka, då kan ju vad som helst hända...

Nåja jag får fortsätta drömma...
Ibland är det synd att man kan drömma, det är inte bra för hälsan....

Kommentarer
Postat av: Laura

Men har inte du någon annan som skulle kunna vara sugen på att åka någonstans? Någon kompis eller kanske din mamma? :) Kram!

2009-01-16 @ 00:38:42
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin header du har!

Och mysig blogg :D

2009-01-16 @ 09:56:35
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0