wedding tickers

Crazy woman...

Vet ni vad jag hittade på för busigheter efter att jag hade hämtat börsen från H:s och varit och hämtat dopgåvan?
Jo tokig som jag är så begav jag mej iväg till gymmet...:)
Tredje gången denna vecka och jag har inte fått nog, men det som störde mej mest med passet var att jag inte fick springa på löpmattan, den var upptagen hela mitt pass....:( *arg*

Men jag känner mej minsann stolt som har varit tre dagar denna vecka i gymmet...:)

Och det känns så himla skönt efteråt...
Men jag borde minsann ta tag i min kost.. den är förfärlig...:/

Kommentarer
Postat av: malin

ja-a, tungt var det också..

ja skicka faktiskt mejl åt henne igår, igen. Inget svar ännu. Men får väl nog glömma att jag får min design :S Skulle behöva hitta en ny som fixar, men då de flesta tar betalt :/

2009-01-24 @ 21:18:06
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

:)



på min blogg tipsar jag om en sida där ALLA

bloggare kan tjäna pengar.



spelar ingen roll om du har stor blogg eller liten.



kram.

2009-01-26 @ 11:14:15
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0