wedding tickers

1 januari 2009

Jag kan inte förstå att det är första januari idag, det har liksom inte gått in i mitt huvud att det är ett nytt år nu...
Man har ju nyss kommit ihåg att börja skriva 2008 och nu ska man lära sig att sätta en 9 istället för 8...

Nyåret firades i Nykarleby hos goda vänner och det blev mat och god mat... nams...:) och så blev det en hel del singstar och de andra drack men jag hade offrat mej och var chaufför så jag var nykter, både på gott och ont...

Vid tolvslaget gick vi ut och skålade och såg på några som sköt raketer, men kallt var det.. brr...

Och jag mådde inte alls bra under kvällen magen hade sitt eget liv, det är inte alls bra att jag har jobbat och stressat som jag har gjort de senaste dagarna, det tar ut sig nu!
Och gissa om jag blev trött där efter tolv slaget, sitter ännu och funderar hur i vida världen vi tog oss hem...
Kommer bara ihåg att jag satt musiken högt på och att vi mötte polisbilen strax före vi var hem...
Hmm...

Nåja nu ska jag dra vidare...
Ska se om jag skulle få upp några bilder också...:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0