wedding tickers

Tappat tid..

Nu är det igen jätte länge sedan jag har skrivit, borde ta mej i kragen, men just nu känns det som om dygnet har för få timmar...
Men det blir väl bättre när vårkänslorna kommer fram...:)
Solen skiner här idag och jag skulle bara vilja springa ut...:)

Det har inte hänt så verkligt mycket sedan jag skrev här sist, men en hel del har man ju ändå hunnti med...:)

* i fredags så besökte vi Terjärv revyn och den är lika bra varje år, alltså det går inte att beskriva man måste uppleva det...:) men de är bara för härliga...:) hoho, skratta får man så tårarna rinner ibland...

* helgen förflöt lugnt, vi var helt sluta både T och jag så vi tog det mest lugnt som sagt...:) skönt det!

* idag ska vi faktiskt och spana in ett hus, spana får man ju göra, man behöver ju inte köpa för det, men man vet ju aldrig...:) så det ska bli spännande...:)

* sen ikväll ska jag på Tupperware party, ska bli skoj, länge sen jag har varit på ett sådant...:) visste till först inte om jag skulle få det att passa, men det ser nog ut att gå vägen... Så S jag är nog på kommande!

Nej nu ska jag återgå till jobbet, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0