wedding tickers

Lat

Ja-a jag har blivit väldans lat med att uppdatera bloggen...:( jag orkar inte logga in och skriva något, för det händer så himlans lite...:P

Det är många som får sportlov nästa vecka och jag är avundsjuk på de som får ha ledigt, själv sitter man med den mest stressiga veckan på hela månaden... så jag kan glömma ledigheten medsamma...

Annars rullar allt på som vanligt, har sjuk hals, men jag hoppas jag inte blir sjuk, men min jobbarkompis har suttit och snytit sej hela veckan...:/

Snart ska jag bänka mej framför tv:n och se på innomhus FM i friidrott...:) ÄNTLIGEN börjar friidrotten igen..:)
En gång friidrottare alltid friidrottsintresserad...:)

Nej nu ska jag äta frukt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0