wedding tickers

Jisses

Jag har inte hunnit läsa bloggar på ett par dagar, så ni kan ju tänka er hur många inlägg jag har att läsa...:P
Hoho, nu önskar man att man inte följde så många bloggar, men det är ju så roligt...:)

För er nyfikna så blir det inget hus i detta skede, det får vänta..
Och sen så har jag börjat sälja tupperware, eller sälja kan jag väl inte riktigt säga, men till första väskan ska jag väl få ihop...:P får man hoppas...:)
Sen får jag se vad jag gör om man fortsätter eller ej!

Nej nu måste jag läsa lite bloggar. :)

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Här är en till som gör en uppdateringsrunda;-)



All tid har gått åt studierna helt enkelt de sista dagarna:-(



Önskar Dig en underbar fortsättning på Tisdagen!



Kramis!

2009-02-10 @ 13:30:37
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Laura

Danke schöööön! :)

2009-02-11 @ 15:13:07
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0