wedding tickers

Bodyattack

Idag var M och jag och prövade på ett bodyattack pass...
Vi visste absolut inte vad som väntade oss, så det var med spänning vi steg in i salen...:)

Det började inget vidare när Instuktören sa att detta motsvarar en löprunda på 10 km... jag tänkte då att detta är kört...:P
Men jag kämpade på och det var så sjuttons roligt så det var inte klokt heller... man gav järnet hela timmen ut och det var så härligt så härligt så...:)
Och man blev så stolt när passet var över och man visste att ja-a nu har jag 10 km länken avklarad...:)
Detta blir det definitivt flera gånger...
Påminner mycket om aerobic...:)

Tjejen i denna video är jätte glad och det är så man känner sej där på timmen fastän det är tungt...:)

Pröva vet jag :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja-a, det var definitivt ett riktigt bra pass! Mera sånt!:)

2009-02-14 @ 21:53:15
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0