wedding tickers

Nervös..

Hur dumt det än verkar vara så är jag skiit nervös inför bröllopet, och det är ju evigheters evigheter dit...
Det är ju 7 månader dit eller det var det igår...

Det räcker med att jag tittar på brudklänningar eller ser på tv någon som gifter sej och jag får helt spratt och blir nervös som tusan!

Det är ju T som har sagt hela tiden att han kommer att vara skit nervös jag undrar nog om det inte ändå kommer att vara precis tvärtom, att det är jag som kommer att vara den som svimmar i kyrkan...

Hur ska jag kunna planera allt med bröllopet om jag blir lika nervös varje gång jag tänker på det?

Nu måste jag ta mej i kragen och se lite till på brudklänningar hur nervös jag än blir då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0