wedding tickers

Det var en stund sen sist!

Det är det minsann, snart två månader sen jag skrev sist och mycket har minsann hänt... vet inte egentligen varför jag slutade skriva där ett tag, för nu i efterhand skulle det ha varit bra att ha skrivit...:P

Detta har bl.a. hänt...

* berlin resan i augusti
* vi köpte hus och flyttade in i augusti...
* bröllopsplanerna är på G, stort G faktiskt, vi har kommit en bra bit på vägen...:)
* jag har faktiskt börjat att gå mot bröllopsformen 2010 :)
* och mycket annat smått och gott har hänt, en del mindre trevliga saker och en del mycket trevliga saker...

Vem vet kanske jag kommer igen mej med mitt skrivande igen när så mycket är på gång...:)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0