wedding tickers

Året börjar lida mot sitt slut...

Snart har igen ett år gått och det är ju inte så att tiden skulle gå långsamt, snarare tvärtom...

Mycket har hänt under 2009, både bra och dåliga saker....
Hösten och dessa sista månader på året har inte alls varit bra, de har varit mindre trevliga och jag hoppas att 2010 inte för med sej dessa saker, att de lämnar och förblir på 2009, tack.

Sen så har ju trevliga saker hänt mitt i allt det eländiga, M och S har blivit föräldrar till en underbar liten kille, han är så sööööt <3, grattis igen till er...

I somras så bestämde vi oss för att vi ska gifta oss till sommaren, så det har man ju planerat lite smått till, men inte så farligt ännu, det är ju ännu ett halvt år dit...:P ojoj så nervös man kan vara...

Köpt hus har vi också hunnit med på 2009, och som vi trivs...:)

Snart knackar julen på också, endast några dagar kvar och tro det eller ej så har vi alla julklappar köpta och som om det inte skulle vara nog så har vi dem också inpaketerade...:) det är framsteg må jag säga, för det brukar alltid vara ett projekt som man gör på kvällen den 23:e eller natten till den 24:e...

Nej nu ska jag börja göra mej i ordning för julkaffe vid jobbet och sen ska jag iväg och handla med min mamma...

Kommentarer
Postat av: Laura

Gott nytt år Åsa! Vad roligt att se att du har börjat blogga igen!



kram!

2010-01-02 @ 03:43:26
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0