wedding tickers

Upptagen...

Veckan som gått så har varit väldigt stressig och mycket har hänt, därav min frånvaro...

Som sagt så har vi nu då troligtvis fått sålt vår lägenhet (vågar inte hoppas före papren är underskrivna) men allt verkar vara ok och det känns så skönt så skönt...
Till en början var man ledsen, man visste inte riktigt vart vi kommer ta vägen, måste vi bo i stan och på hyra, hur länge och när kommer vi hitta ett hus? ja det var mycket som man fundrade på...

Men då mittiallt ihopa så åkte vi iväg på husvisning och nu verkar det vara som om vi blir husägare...:) men jag vill ha papren underskrivna för jag kan hoppa jämnfota av glädje... Planer växer fram hur vi ska renovera, vad och hur och allt sådant...

Nu tycks tiden ha stannat och det verkar vara en evighet kvar... och så är det ju berlin resan också, nu när vi ska bli husägare måste jag säga att berlin resan lockar inte längre lika mycket som för två månader sedan... Åker gör jag för det kan nog hända att det är sista resan på länge och njuta ska jag, men jag kommer ändå ha i bakhuvudet att ju mindre pengar jag gör av med desto mera får jag till renoveringen...:) ojojoj :)

Veckan som kommer, kommer minsann bli lika laddad som förra.. jobb i två dagar och det är mycket jobb, bara för att jag sprang på stan i olika ärenden förra veckan så har jag minsann att göra... Sen börjar semester igen på onsdag och nästa två veckor...:)
Sen är konditionsgranskning på nya huset, konditionsgranskning på vår lägenhet, våra köpare ska skriva på köpebrevet, vi ska skriva på köpebrev... sen är det packning....

Som sagt jag har lite att göra...:)
Återkommer med bilder när jag verkligen vet att allt är ok med allt underskrivas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0