wedding tickers

Berlin...

Nu närmar sig berlin resan med stormsteg och nu är det endast 9 dagar tills vi åker L och jag...:)
Men ännu ska jag inte släppa mej nervös, för det kommer att gå bra, det vet jag innerst inne...

Och när jag kommer hem så väntar förhoppnngsvis spännande saker, nämligen ett hus som väntar på oss..:)
Kan knappt vänta!

För övrigt har dagen varit allt annat än lugn, vet inte hur tusan jag ska få gjort allting som finns att göra på min att göra lista på jobbet...:S det är ju nämligen sista dagen imorgon före semester... hoho! och alla har inte lämnat in material ännu, men jag hoppas att det blir bra ändå...:)

Ensam hemma är jag också, T är med A och fiskar...:) så vi ska hoppas att stormen som har utlovats inte kommer och att min älskling kommer hem i tryggt förvar imorgon...<3

Nej nu ska jag nog börja avrunda för idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0