wedding tickers

Vilket lyckorus...:)

Vet ni hur lycklig jag känner mej just nu?
Fastän jag sitter här slut som aldrig förr och svettig som bara den så är jag hur lycklig som helst...:)

Jag klarade av det omöjliga som jag inte trodde var möjligt och jag har aldrig gjort detta tidigare...
På pappret så lät det helt omöjligt men nu vet jag att det omöjliga är möjligt...:)

För er som inte har räknat ut det så snackar jag om löpning...:)
På pappret för idag stod 8 km och 46-48 min och när jag såg detta så tänkte jag att jag har aldrig sprungit 8 km förr och för det andra så har jag aldrig sprungit 48 min i stäck.... Så med detta så tänkte jag idag när jag vaknade att det blåser och ser jätte kallt ut, och sen när jag började sätta på mej kläderna tänkte jag att jag kör 5 km istället....

Men när jag kom förbi vårt här efter första varvet så kände jag att nä-ä nu fortsätter jag ännu 3 km...
När jag hade 1,5 km kvar så stod klockan på 40 minuter och jag tänkte nu sätter jag fart för jag ska ha 48 minuter som det stod på pappret och när jag kommer förbi här vid vårt vid mål så slår klockan jämt 48 minuter...:)

Gissa om jag kände mej glad och lycklig när jag slängde ner mej på terassen...:)

Jag gjorde två saker som jag aldrig gjort förut, sprang 8 km och sprang 48 minuter i sträck...:)

Nej nu väntar duschen minsann...:)




Bild tagen från Google...

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad duktigt av dig! Grattis! Jag skulle nog knappt orka springa 1 km, haha.. :)

2009-04-19 @ 15:13:20
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0