wedding tickers

Duktig...:)

Man kan inte säga annat än att jag har varit duktig på att träna nu denna vecka...:)
Hihi!

Igår när jag kom hem begav jag mej ut på en löprunda här runt oss och den slutade på 5 km...
Idag efter jobbet åkte jag till hamnskogen och sprang tre varv dvs 4,5 km...
Men idag var det JÄTTE jobbigt, tungt att springa på spånbana, vått och backigt.... det är tungt det...:/
När jag hade sprungit klart tänkte jag aldrig mera men när jag körde hem och kom hem så var jag pigg och på hugget igen...:)
Så det blir nog flera gånger...:)

Skönt när solen skiner och man börjar se att våren är på väg även fastän det känns långt borta ännu...:(

Nej nu mat!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack ska ni haa!

2009-04-18 @ 18:09:16
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0